2008-09-19

Tjosanhej

Det ordnade sig till sist!

Jag kom på att jag skulle göra en ny version av boken, helt i svartvitt och med lite textomflyttning, för att minimera riskerna för fel och trassel i tryckningen. Detta talade jag om för Vulkan via mejl och fick raskt ett snällt svar från tidigare nämnda Johan där han skrev att felaktiga böcker så klart ska ersättas och att alla beställningar på min bok kommer att skickas om.

Så nu blir allting bra, till sist. Ni som har köpt boken får nya ex och ni som tänker köpa den framöver får förhoppningsvis ingenting annat än en hel och fullständig version. (Av någon outgrundlig anledning skiljer det endast två kronor i pris mellan färg och svartvitt tryck på Vulkan, men jag känner inte att jag orkar fråga dem vad det beror på just nu.)

En annan glad nyhet är att boken fått ett ISBN-nummer – fast det borde den förstås ha haft från början ...

2 kommentarer:

Anonym sa...

äh... förstupplagor är ju de som blir värdefulla sen?! /Ola

Helena Looft sa...

Ja! Det blir lite som feltryckta frimärken! Alla kommer att leta efter de där mystiska exen där det saknas text på sidan 93 och 112!