2013-01-06

Ceci n'est pas un blog

Sidådärja, nu har jag varit fiffig och arrangerat om min högerspalt, rensat upp och lagt till några undersidor där jag berättar om mina böcker och visar upp illustrationer jag har gjort. Katter och änglar, än så länge, kanske blir det fler med tiden, jag får se.

Men det bästa med omgörningen är att jag inte tänker kalla detta för en blogg längre, det blir i stället mer av en nyhetsplats eller en hemsida, och då – hokus pokus – slipper jag skriva arton inlägg i veckan, som man ju helst ska göra när man har en blogg. Inte för att jag någonsin har skrivit arton inlägg i veckan, men, ja, ni fattar.

Och nu är det nytt år och jag tänkte sätta igång med en del andra roliga projekt eftersom boken är klar – förhoppningsvis kan jag berätta mer om dem här senare. Jag kommer att fortsätta med litteraturvetenskapen också och se om jag lyckas få till en d-uppsats under våren.

Inga kommentarer: