2010-03-31

What's in a name

Det känns ju trist att det inte händer så mycket på den här sidan längre, med fin lemur och allt, så nu har jag, bara för det, startat ett spännande litet skeende som jag ännu inte vet var det slutar ... Jag upptäckte nämligen nyss till min stora sorg och förskräckelse att jag står kvar som kontaktperson på två ställen på Kulturkontorets hemsida. Och eftersom jag inte längre kommer in med mitt gamla lösenord så kan jag inte ändra. Och att be Kjell ta bort mitt namn kändes inte som något alternativ. Så jag bad Sven. Via mejl. Och jag har ännu inte fått något svar.

Tadadadaaa tadada (James Bond-musik)

Hur ska det gå?! Kommer Sven att svara? Kommer mitt namn att stå kvar på ett irriterande vis i all evighet, tro?

Fortsättning följer ...

2 kommentarer:

Jenny Morelli sa...

hej helena! NU har jag hittat din blogg, det tog samma tid som för dig att sluta blogga eller?

Helena Looft sa...

Nejmen, vilken otur! Jag vet ju inte riktigt vad jag ska göra på den här sidan längre eftersom jag har slutat på Kulturkontoret, men kanske kan man hitta på något vad det lider ...